dinsdag, september 09, 2014

Kado's Callens verjaardag

Vandaag een klein blogje over Callen's kado's!
Nog 1 week en 1 dag, dan is het zo ver, dan wordt mijn kleine baby-man een dreumesje. Geen Baby meer, pfff en ik vind het toch lastig, gek eigenlijk he?

Ik las ooit eens dat in Amerika mensen hun kinderen met kerst kadootjes gaven met het principe van
"want, need, wear, read" en dat vond ik eigenlijk super!
Dus die probeer ik in gedachten te houden als ik kadootjes koop voor verjaardagen en kerst/sint.

Meneer krijgt dus wat te lezen
Meneer krijgt wat te dragen
Meneer krijgt daarmee ook iets wat hij nodig heeft, nl de rompers en meneer krijgt iets wat hij "wil" nou ja waarvan wij denken dat hij het wel leuk zal vinden nl:
De Vtecht Toettoet garage van ons
 En het vliegveld van mijn ouders
Het is heerlijk speelgoed en natuurlijk goed uit te breiden met wegdelen en auto's en er zijn zelfs nog meer grotere dingen als een bouwplaats ed. En alles is inmiddels in huis dus ik heb weer wat af te vinken op mijn lijstje! Nog maar 1 week te gaan en dan is het zo ver!!!!

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Ik vind het hele leuke all-round cadeautjes! Vooral het boek vind ik een goed cadeau, maar dat is ook omdat ik lezen erg belangrijk vind voor kinderen.