woensdag, april 02, 2014

Lijstje April 2014

En dan is het al weer 1 april en tijd voor een nieuw lijstje!! Ik vind het erg prettig werken en alhoewel ik afgelopen maand pas de laatste paar dagen flink bezig geweest ben mijn lijstje af te krijgen... is het me toch weer grotendeels gelukt! Heb weer wat af gekregen dus op naar de nieuwe waslijst!

1) Project Life februari afmaken
2) Project Life maart maken
3) Foto's Callen uitzoeken voor zijn eerste jaars album
4) Skylars verjaardag organiseren
5) Recepten/ideeën voor bovengenoemde verzamelen en uitproberen
6) Slaapkamer helemaal uitmesten ;-)
7) Verder in de tuin, kippenhok maken/afmaken
8) Dingen voor moestuin voorzaaien
9) Meer bloggen

Ik vind dit wel even genoeg, april is een drukke maand en ik wil niet te veel hooi op mijn vork nemen. Dit zijn leuke dingen en goed te doen.

Het lijstje van maart hier, heb ik bijna helemaal afgewerkt! Alleen het hartlopen niet maar ik heb er gewoon nog geen puf voor! De uitnodigingen zijn bijna klaar voor Skylars verjaardag, het boek van Kikker is vandaag uitgelezen, dus iets later maar toch.... en verder is alles gedaan!
We hebben hard gewerkt in de tuin al de afgelopen dagen en dat gaan we lekker nog even door doen gezien het weer tot en met het weekend prachtig blijft! Dat heeft ook even prioriteit en we hopen dan ook dat we vóór de echte zomer toeslaat, alles af te hebben zodat we volop kunnen genieten van de tuin en het mooie weer, buiten spelen, buiten zitten en wellicht weer een badje!!!!!
Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: