dinsdag, oktober 01, 2013

Callen week 2

En dan is de tweede week al bijna weer een feit, vanmiddag om 15.49 uur. 
En hoe is deze week verlopen? Eigenlijk super goed! Ik heb maandags nog lekker even genoten van het laatste dagje kraamzorg, de hele ochtend in mijn bedje gezeten met onze kleine grote man knuffelen.


 En 's middags eindelijk even naar buiten, wat was ik daar aan toe zeg even frisse lucht. Dus lekker de draagdoek omgebonden en Callen erin en hij vond het heerlijk. Was nog even wennen met knopen maar het ging goed!
De afgelopen week ook de nodige kadootjes opgeruimd want de kids en dieren slopen anders het nodige en dat zou zonde zijn dus natuurlijk eerst foto's gemaakt om te onthouden!

Dit is wat we de eerste week allemaal gekregen in de kraammanden en van collega's en vriendinnetjes die al langs geweest zijn!
 Hier is Callen dan voor t eerst in een stoere outfit ipv een zachte baby outfit, een stoer t-shirt en spijkerbroek!
 Skylar helpt mee de luierwieg uitpakken die we van Sabrina en Mike hebben gehad want de katten zitten aan het cellofaan en slingers te knagen en er is 1 luier gesneuveld.
 Lekker kroelen met mijn mannetje, hij is lekker wakker!
 Ik ben niet trots en blij hoor, heel niet ;-) (my middle name is pinokkio)

Voor het eerst bij opa op schoot
 En ook bij oma natuurlijk
 3 generaties samen op de bank
Donderdag, Callen is heel erg wakker vandaag en kijk eens hoe mooi hij is! Die prachtige ogen van hem en sjucht, ja nog steeds verliefd en op die roze wolk
 Hier nog eentje maar!
 En de trotste papa die echt wel gewend is aan het feit dat hij nu een zoon heeft!
We hebben deze dag heerlijk gewinkeld met Skylar, leuke kleertjes uitgezocht en lekker een gebakje gegeten, hier komt nog een aparte blog van!
Zaterdag de 28e kwamen tante Corinna en de neefjes op visite, vooral Casper vindt het geweldig en dat is wel te zien ook, grote trotse neef en Callen vindt het allemaal wel best!
 Later op de dag, nog even lekker kroelen en ook hier ligt Callen prima en slaapt lekker verder!
 Skylar is dol op haar grote neef dus gaat er gezellig naast liggen.
Zondag een luie dag, zoveel prikkels en indrukken gehad dat hij vandaag heel erg veel slaapt
 En het liefst bij mama op d'r borst of schouder of buik natuurlijk!
En ook maandag doe ik het nog rustig aan, en dan ben ik al weer 2 weken oud! Hier zie je hoe klein of dat Callen is, iedereen zegt dat hij zo groot lijkt op de foto maar als ze hem in het echt zien valt het reuze mee. Hier ligt hij in een wiegje onder een deken van 60x60 cm
Callen is nog steeds super makkelijk, rustig en huilt bijna niet, alleen 's nachts als hij zijn luier vies heeft en/of verschoond krijgt, dat vindt hij verschrikkelijk, en geeft dan 2 of 3 x een gil maar stelt weinig voor. Hij moppert af en toe wat als hij krampjes heeft maar ook dat valt in het niet vergeleken bij die meiden! Het lijkt dus echt waar dat jongens een stuk makkelijker en rustiger zijn (als baby) dan meisjes. En heel erg vind ik dat niet om eerlijk te zijn, zeker niet met 2 van die pittige meiden!
Hij wordt wat wakkerder na een voeding en dat is best leuk, al is het nog even zoeken naar wat dan te doen, en wat vindt hij leuk en wat niet, wat wil hij graag, nou ja het hele "leren kennen". Ik vind het heerlijk om nu 3 kindjes te hebben al zie ik nu al in dat het erg pittig gaat worden als Igor straks weer werken is, zeker gezien Pixie nu naar school gaat en ik op ma, di en do 4x per dag moet heen en weren naar school! We vinden vanzelf wel een schema, maar het zal wel aanpoten zijn!
Ík heb geen kraamtranen gehad en ik moet zeggen dat deze 3e x de makkelijkste is van alle 3 de bevallingen/kraamperiode etc. Ik herstel heel erg snel, kan veel zelf en veel aan, veel hebben, weinig klachten gehad, Callen is makkelijk, borstvoeding loopt al vanaf dag 2 als een trein, kortom dit is echt genieten!!

Ik krijg veel vragen via facebook en what's app hoe het nu met mij gaat na die ellendige 9 maanden zwangerschap en daar zal ik gauw ook een blogje aan wagen, maar in het kort...t gaat super!
xxx

1 opmerking:

Tamara zei

oooh cuteness overload!!! wat een schatje en wat fijn dat hij het goed doet! Geniet ervan.. Liefs Tamara