donderdag, december 20, 2012

Nog 5 dagen

Tot kerst! Heerlijk, lekker aftellen, ik heb al zoveel voorpret!

Annemiek en ik hebben voor elkaar dus een adventdoos gemaakt, met 24 kadootjes, mede dankzij onze nieuwsgierigheid heeft deze het niet 24 dagen overleefd, maar eigenlijk helemaal niet erg want jemig wat een mooie kadootjes en echt opbeurdertjes op momenten dat we het net ff nodig hadden. En WOW wat hebben we ook veel met dezelfde gedachte gemaakt, zelfde manier, zelfde inhoud en zelfs met dezelfde bewoording, EN ook in precies hetzelfde papier ingepakt hahaha gekker moet het niet worden met ons....

Lieve Annemiek, ik heb het al een paar keer gezegd, maar 1x meer kan geen kwaad ;-) HEEL ERG BEDANKT LIEVERD voor al deze mooie kadootjes en ik ben er echt heel erg blij mee (er staan 3 kadootjes niet op de foto, die heb ik eerder al laten zien).

We vonden het zo erg leuk dat we al meteen besloten hadden er voor volgende kerst weer 1 te maken én ik heb al een heleboel ideeën en al wat voorbereiding getroffen zelfs! Ja ik hou van kerst en kadootjes maken en kopen en doen... Hier foto's dus..

De hele boel bij elkaar, ook kadootjes voor Pixie en Skylar
 Gehaakte fotolijstjes, deze komen boven mijn bed te hangen met foto's van mijn prinsesjes erin natuurlijk!
 Kaarsen, kaarsen, en lucifers, lekker luchtje, badparels, kersthanger én nog wat knutselwerkjes!
 Het boekje Quotes of Life, kwam precies op het juiste moment en na het lezen, heb ik echt kleenex nodig gehad! Ook het kadootje linksboven kwam aan, al ga ik niet delen wat er in zat...
 Een prachtig leuk en lief lantaarntje, doosje met cupcakevormpjes, gipsen afdrukjes in het tasje, tuinspul voor Pixie the gardenfairy, en stickertjes (altijd goed)
 Mooie foto van wat details,
 En nog een close upje van een heel mooi boekje
Morgen volgt wat ik voor Annemiek heb gemaakt
xxx

Geen opmerkingen: