dinsdag, december 04, 2012

Advent dag 2 t/m 5

 Een paar dagen achter elkaar te showen! En wat een mooie dingen!

Dag 2, een prachtig gehaakt vaasje met een zijde roos erbij, want het is nl... een wasbolletje en tja die gaan smelten, maar wat vind ik het leuk zeg!
 Nog een foto met het kaartje met super lieve quote erop.
Mijn kadootje voor dag 2 zag er zo uit in de verpakking
En dit zat er in, een tasje met stempelafdrukjes....
 De achterkant...
 En dit is de binnenkant... ik had op het kaartje gezet dat het voor ontspanning was, en het grappige was, dat zij precies hetzelfde voor mij gemaakt heeft, met diezelfde uitspraak, op dag 6 dus die zal ik later laten zien, want die mocht ik al van haar uitpakken!

Dag 3, ik kreeg dit super lieve en mooie doosje...
Met dit erin...
Close upje van de hangertjes
En ik had iets heeeeel simpels...
Een roze lipgloss en gelukkig had ik de kleur goed gegokt!
Dan dag 4, ik kreeg dit lijstje, ik kan alleen maar weer "lief" zeggen want dat vind ik ook. De foto's had miek er nog in willen doen maar ze had even geen pc om ze te printen, maarrrrr... morgen ga ik die lekker uitzoeken en erin doen!
Zelf heb ik geen foto's gemaakt van mijn nr 4, ik had een theemapje gemaakt met wat smaakjes thee.

En dag 5 tja dat valt wel te raden toch? Chocoladeletters! Moet eerlijk bekennen dat we net een stel kleine kids zijn zonder geduld want we hebben al een paar avonden op what's app gezeten, zullen we er nog 1 doen, nog 1 dan.... ahhh nog eentje? hahaha maar het gaat goed!!!

Morgen ga ik lekker verder met mijn december daily, om die bij te werken en hopelijk ook weer te showen!
xxx

1 opmerking:

Petra zei

hahaha heerlijk he, die decembergekte. Mooie spulletjes zaten er in zeg! en mooie spulletjes gemaakt!