zaterdag, december 01, 2012

Advent

Zo dat is weer even heel erg lang geleden zeg, maar... deze maand volgen er erg veel posts! Waarom? Mijn lieve dinnie en ik hebben een adventdoos voor elkaar gemaakt. Dwz een doos vol zelfgemaakte en zelfgekochte kadootjes. 24 stuks wel te verstaan en we zijn er 2 maanden druk mee geweest! Gisteren was ze hier met d'r meisjes en hebben we de dozen uitgewisseld.
 Dit was de doos met kadootjes voor haar....

Zo zag kadootje 1 eruit....

En dit zat er in....
Dit is de box die ik van haar kreeg (geloof je dat nou, zelfs hetzelfde pakpapier gebruikt!)
Dit stond op kadootje 1
Dit zat erin...
En dit zat weer in het tasje... een zeepketting en het ruikt echt heeeeerlijk naar roosjes!
En nog even een foto van ons 2 want.... we zijn echt al jaren dinnetjes maar we hebben niet eens 1 leuke foto van ons 2, nu dus wel... (dit was de meest acceptabele hahaha)
We hebben echt een super gezellige middag gehad, en we zeggen elke keer dat we het snel weer doen maar zit er toch weer lang tussen, maar nu hopelijk niet (toch?)

Inmiddels nu ik dit tik, hebben we kadootje 2 ook al uitgepakt want we mogen dan ergens in de 30 zijn, maar we zijn net kleine kinderen, niet erg veel geduld toebedeeld! Die laat ik morgen zien!

En verder heb ik nog een december daily gemaakt, zoals (bijna elk jaar)... ook die zal ik morgen laten zien! De kaft is nog niet helemaal af, dat doe ik morgen!
Fijne avond
xxx

Geen opmerkingen: