woensdag, februari 02, 2011

Zo zeg, de eerste maand van het jaar zit er al weer op, de tweede is al weer 2 dagen oud! Tijd vliegt en blij toe eigenlijk! Dit jaar heeft ons nog niet veel goeds gebracht tot zover. Laten we hopen dat het leuke 2011 nu gaat beginnen dan!
Allereerst even een stukje "Pixie". Mevrouwtje is erg geïnteresseerd in plassen, wc, potje etc. Wij hebben dan ook maar vast een potje aangeschaft zodat ze aan dat  gekke ding kan wennen. Ze snapt het al helemaal. Ze loopt nu ook, als ze gepoept heeft..."poep" of "billen" te roepen, dat betekent dan dat we haar luier moeten verschonen, dus ze snapt het echt!! Alleen in d'r blote billen op het potje is nog een beetje eng en ach, ze is pas (bijna) 19 maanden dus het hoeft ook nog niet natuurlijk!

Daarnaast wil ze ALLES doen wat ik ook doe en vooral "loeren" (=roeren) met een lepluh (=lepel) in de "pan" en "koken" is helemaal geweldig, ja echt die woorden zegt ze allemaal. Ze heeft het nergens over hoor, 2, 3 of 4 woordszinnetjes komen voorbij alsof het niks is! Hier zat ze écht in de pan te roeren die aan stond, beetje link maar ik sta er bij al zie je me net niet op de foto!
Dit gezichtje zie ik als ik mijn bed uit kom van mijn middagtukje en zij toevallig eerder is. Heerlijk die smerige ramen maar voor dat koppie.... luid schreeuwen  "MAMAAAAA" heerlijk toch?
Nou dit ben ik dus, mijn shirtjes beginnen nu al af te staan en ik ben al bij Miss Etam geweest maar helaas nog geen geschikte broek gevonden.
Want ook de broeken beginnen wat strak te zitten!

Wat een buik he? Grappig detail rechtsonderin, mijn beertjestattoo, die groeit lekker mee hahaha
Ik heb ook nog wat geproduceerd de afgelopen tijd. Dit Easelkaartje voor Yvon, zij is vandaag jarig en doet mee, net als ik dus, aan de verjaardagskaartenswap en zij was de eerste voor dit jaar. Nu kan ik het kaartje eindelijk laten zien want ik vind hem erg leuk geworden! Met restjes van het geweldige Graphic 45 Once upon a springtime papier dat ik kocht bij Dolls and Decorations!!
Over Dolls gesproken.... De real life winkel is bijna een feit!!! Openingsweekend 5 + 6 maart a.s. van 10.00 tot 17.00 uur!!!! Ik ben lekker bezig met leuke dingen maken voor de shop!!!

Daarnaast vond ik nog een heel lieve tutorial op de blog van prudent baby, een jurkje gemaakt van een rompertje, en gezien ik nog zat restjes stof had liggen, heb ik het eens geprobeerd, en uiteraard kan ik het niet simpel laten dus heb ik allerlei strookjes eraan gemaakt. Op de foto komt het niet helemaal zo over als in het echt maar ik vind hem toch schattig geworden, het is echt ieniemienieklein!!
Heb er ook nog een "haarbandje" bijgemaakt van dezelfde stof
Met een zelfgemaakte bloem met glitters (uiteraard)
Lief he? Nou tot zover weer de update dan. Ik ga gauw weer verder, nog wat dingen te maken, matrasje is in de maak, én ik moet nog een kaartje afmaken! Druk genoeg met freubelen dus op mijn "vrije" middag!



4 opmerkingen:

Stampidoe@gmail.com zei

Hoi Angela, wat ene mooie foto`s van je dochter en vooral die onderste, je kan wel zien ana je buik dat je ene meisje krijgt zo rond (haha) een mooie buik.

Ik weet nu van wie die mooie kaart zonder naam was had al ene oproep op het forum gezet want had al een vemoeden super gaaf geworden bedankt

groetjes yvon

Anoniem zei

That's so cute ! Congratulations ! :D

Reginne zei

Wat een super gave kaart heb je gemaakt! ben benieuwd wat voor moois je allemaal gaat maken voor in de Dolls winkel!

Liefs Reginne

Mireille zei

oh ik moet toch een beetje grijnzen hoor..
dat beertje =D
Ik had een meegroeiende blauwe vlinder ;)
zelfde plekkie =D
wat ongelooflijk leuk!
Succes met de laatste loodjes!