vrijdag, september 03, 2010

Get Sketchy # 53

Door totaal gebrek aan inspiratie, maar eens besloten wat met sketches aan de gang te gaan, en ik wilde graag een verjaardagskaartje maken dus tadaaa meteen 2 vliegen in 1 klap, ik heb dit kaartje gemaakt a.d.h.v. een sketch van Get Sketchy #53 en ik vind hem wel grappig geworden!!

Ook ben ik nog bezig met mijn zwangerschapsdagboek, ik was er al een tijdje mee bezig hoor, ik had nl een voorbeeld gezien op 2peas die ik erg gaaf vond, dus voor ik wist dat ik zwanger was (er zijn nl nog meer gegadigden binnen de familie), was ik er al mee bezig, nu hou ik hem mooi zelf ;-) ik heb hem af tot en met 4,5 maand dus op de helft! Foto's zullen snel volgen!
Verder voel ik me nog steeds hondsberoerd en zit inmiddels al op 3 pillen per dag (max) en nog ben ik heel de dag misselijk. Ik slaap heel veel (lees: als pixie slaapt, slaap ik ook) en in de spaarzame goede momenten die ik heb ben ik wel aan het scrappen als het lukt. Helaas is deze vakantie helemaal niet leuk geweest doordat ik me zo beroerd voelde en we praktisch niks gedaan hebben. Igor en Pixie hebben zich samen gelukkig prima vermaakt! Maandag begint hier dus het gewone leven weer, en ik zie er als een berg tegenop!! We zullen zien hoe het gaat, wie weet (hopelijk) valt het mee!
Fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Leuke kaart!

Hanneke van der Linde zei

Oh! En ik ben natuurlijk super benieuwd naar je boek!! ;-)

Marit zei

Hoi Angela,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een supertaartjes heb je gemaakt voor de opa's en oma's!
Ik hoop dat je je snel beter voelt....sterkte de komende tijd. Vind het knap dat er nog zulke mooie dingen uit je handen komen terwijl je je beroerd voelt! Complimenten!

Groetjes,
Marit

Wendy ten Hove zei

Hoi Angela,

Wauw! zonder inspiratie en je niet lekker voelen en dan zo'n mooie kaart maken! Ik vind hem super! Wat vervelend dat je je zo naar voelt, ik hoop dat dat snel beter gaat! Succes voor de komende week, doe wat je kunt, zo veel mogelijk rusten en je een beetje laten verwennen door Igor en Pixie en dan gaat het hopelijk snel beter!

Liefs,
Wen