woensdag, juli 07, 2010

Pixies eerste verjaardag deel 2

Pixie d'r echte verjaardag was natuurlijk maandag 5 juli, en toen was Igor ook lekker vrij! Pixie was meteen vrolijk zodra ze wakker werd, om half 7, gewoon zoals altijd!!
Ze had echt de grootste lol en zat te giechelen bij het leven
Ook het zingen vond ze vandaag erg leuk en de versieringen ballonnen natuurlijk ook!
Vandaag was een dag van opruimen, uitzoeken, schoonmaken en zo ook de kadootjes. Dit Little People dieren treintje heeft ze van ons gehad.
En ook deze surpise geluiden zoo kreeg ze van ons, hij maakt vele geluidjes, zo grappig!!
Dit poppenhuis kreeg ze van opa en oma en tante sabrina, ome mike en jordy.
De speeltuin kreeg ze van Tamara, Arne en Lily.
Duplo (en een hele lading kleding) kreeg ze van de andere opa en oma
De bal van Kelly, de koekjespot van Annemieke en de xylofoon van Johan (samen met een strandset)
De circustrein kreeg ze bij het poppenhuis
En deze strandset + pyama kreeg ze van tante arianne en ome chris.
Ze heeft ook nog veel kleertjes gehad, boekjes, kadobonnen, blokken, een zilveren bestekset en een pop gekregen alleen staan deze niet op de foto. Van ons krijgt ze ook nog een nieuw armbandje want degene die ze nu om heeft, zit nog net goed, dat duurt niet lang meer voor hij te klein is.

Hier staat ze aan mijn been, ze kan goed zelf staan hoor, maar voor de veiligheid vindt ze het leuker iets vast te houden, want vallen op je kont is niet leuk natuurlijk. Mooie meid he?
Giebelen met papa
Mijn 2 grote liefdes!
En ook nog even lief doen en gek doen met mama
Mijn mooie schatje is al weer 1 jaar!!!! <3 <3
Zo dat was alle verjaardagsupdate en foto's! Gisteren, (dinsdag 6 juni dus) was Pixie heel erg moe, dat kwam er nu uit. Ze was pas om 8 uur wakker en om half 10 viel ze al zowat weer om! Om 10 uur heb ik haar fruithap gegeven en naar bed gedaan, ze heeft bijna 2,5 uur geslapen. Na de lunch was ze om kwart voor 2 al weer moe, maar dat was wat te vroeg, dus om kwart voor 3 fruithap en 3 uur d'r bed in, om kwart voor 5 werd ze weer wakker. Avondeten, en daarna, 6 uur, was ze weer moe, om half 7 onder de douche en om 7 uur weer in bed en om half 8 was ze in dromenland! Veel geslapen dus, en daar kom je van bij als mama denk je. Nou nee hoor want die tijd dat ze wakker was, wilde ze alleen maar bij me hangen en zodra ik 2 stappen uit de buurt deed was het jengelen dus ze heeft het grootste gedeelte van de dag op mijn schoot doorgebracht en eigenlijk.... vond ik dat zo erg niet ;-) Toch nog een heel klein beetje een klein meiske hihihi.
Fijne dag vandaag!

6 opmerkingen:

wij drietjes zei

Ik vind de foto's met jullie zo leuk, en ze ogen zo spontaan ondanks dat je er volgens mij wel voor bent gaan staan...ook haar cadeautjes zijn super, ze heeft weer genoeg leuke nieuwe uitdagende spulletjes de komende tijd!

Liefs! X

Dora zei

Wat een leuke foto's en wat een heerlijk koppie heeft ze toch, mooie pretoogjes!

Marjolijn van Elsberg zei

Hoi Angela, wat is dat een tijd geleden dat ik op jouw blog heb gekeken. Ik zie dat je een prachtige dochter hebt die al weer 1 jaar is, en al dat little peoplespul. Ik krijg gewoon heimwee naar mijn kleine meisje. Ik was eigenlijk via Dolls aan het kijken naar jouw scrapsels maar ik begrijp dat je dochter veel belangrijker is hoor!!! hihii. Geniet maar lekker van je kleine meid en leuk dat ik weer een beetje op de hoogte ben van je wel en wee.

Groetjes Marjolijn.

Chantal zei

oh wat is ze schandalig verwent :D
heerlijk zo hoort het ook!!

Wendy ten Hove zei

Hoi Angela,

Leuke foto's! Leuk om te zien en ze is super verwend! Heerlijk, toch?! Gezellige foto's!

Liefs, Wendy

Anoniem zei

Angela wat mooie foto,s
zijn dat wat een heerlijk
kind is dat toch
alweer 1 jaar en leuke
cadeatjes heb ze gehad

groetjes Lida