dinsdag, mei 18, 2010

Scrapspul DT Dolls

Deze maand mochten we weer de prachtige DGNB ontvangen van Dolls and Decorations een schitterende box vol spullen van Basic Grey Kioshi. Goed gevuld en prachtige embellies!! Ik heb een tijd geleden bij Annemieke dit clear album gekocht, een treintje, precies 5 stukjes en het was de bedoeling daar een naamtreintje van te maken voor Pixie. Dat is weer eens wat anders dan de welbekende houten treintjes! Dit is hem geworden:

Daarnaast heb ik dit lootje nog gemaakt, deze foto is op 15 juli  gemaakt, toen was ze net 10 dagen oud, mijn prinsesje!
Ook voor de cardsketch van afgelopen maand ben ik bezig geweest, en deze is al gepubliseerd op het forum en op het BLOG van Dolls. Ga trouwens ook even kijken want we zoeken een Guest DT'er!!!
Dit doosjeskaartje is gemaakt met Basic Grey Lemonade papier, nog steeds een van mijn favorieten!
Het is een beterschapskaartje
Waar heel toepasselijk, zakdoekjes in zitten!
Ik ben nog lekker aan de freubel met de kit en er zullen nog meer voorbeelden volgen de komende dagen!!

3 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

oh! ik ben helemaal verliefd op je treintje! wat gaaf!!!

Dora zei

Die trein...wowie super zeg, en ook je andere werkjes zijn weer erg leuk!

Renate zei

Zo wat ben jij lekker bezig geweest, het papier is inderdaad heel erg mooi. Je treintje is geweldig.

Groetjes,
Renate