donderdag, januari 28, 2016

Project Life week #2

Soms gaat het ineens zoals je graag wilt en vliegt zo'n spread uit de mouwen. Zo ook met week 2. De verschrikkelijk leuke kaartjes van KaiserCraft werken natuurlijk ook wel mee! Ik hoop nog een doosje te kunnen bemachtigen voor ze op zijn!

Week 2 was een week waarin we veel weg geweest zijn. Naar school voor gesprekken en boodschappen, zwemles en bos in. Ik heb alleen niet zo heel veel leuke foto's gemaakt.

Ik heb heerlijk geknutseld en gefrutseld, van mijn konijntje genoten en een optreden van Pixie bekeken en  mijn one little word 2016 gevonden, namelijk "Accept"


Ik ben mijn tekenen weer op gaan pakken in combinatie met Mixed Media wat best lastig is maar ik vind het zo leuk om te doen. Ook had ik zaterdags een dagje alleen met Pixie. We hebben het heel gezellig gehad. Zondag hebben we even geshopt en was ik in de ochtend alleen met Callen die lekker mocht badderen aangezien papa met de meiden was gaan zwemmen om extra te oefenen met Pixie.
Deze kaartjes zijn weer van KaiserCraft Antique Bliss, ik vind de kaartjes echt heel mooi en af. Ik doe er verder weinig aan, maar nog wel te veel naar mijn zin. Het zou simpeler moeten zijn. We doen volgende week weer een poging!

Geen opmerkingen: