zondag, november 08, 2015

doelen lijstje november

Lijstjesmens die ik ben, maak ik elke maand rond de 1e een lijstje met wat ik die maand allemaal wil bereiken. Meestal zijn het creatieve en gezondheidsdoelen. Zo'n lijstje helpt mij mijn doelen te behalen en deze maand wil ik er ook weer 1 maken om me wat nuttiger te maken! Ik heb last van een herfst/winterdip (depressie vind ik een te heftige omschrijving op dit moment) en zo blijf ik gefocust.

Doelen november

1)   De instaswap2015falledition afmaken en versturen!
Gedaan en ook ontvangen, wat een super leuk pakket kreeg ik zeg!! En ik heb zelf natuurlijk ook een pakket verstuurd en daar was de ontvangster ook erg blij mee gelukkig!




2)   Een pocketletter afmaken die al echt een eeuwigheid hier ligt (schaam schaam)

3)   Callens fotoboek van zijn eerste jaar afmaken (whoops hij is al 2 geweest)

4)   Mijn foto's op de laptop sorteren en op de externe harde schijf zetten

5)   Me aan mijn weekbudget houden qua boodschappen!

6)   Aan een nieuwe deken beginnen? (haken, voor op de bank)
Inmiddels ook lekker gevorderd al

7)   Voorbereiden op December Stories

8)   2 boeken lezen
Het eerste boek is bijna uit, deel 4 van de after-serie

9)   2x per week hardlopen (iemand gezocht die mij een schop onder de kont geeft)
We zijn net 1 week bezig en ik heb idd al 2x gelopen en 2x gesport

10) Moestuin winterklaar maken
Vorige week bezig geweest en vandaag ook een flink plukkie gedaan. Hopelijk deze week nog 1x en dan klaar!

11) Genieten van de laatste sinterklaas dat alle kindjes nog geloven (groep 4 gelooft al niet meer!!!)

12) Nieuwe foto's van de kindjes maken voor aan de muur

* deze lijst maakte ik 1 november maar vergat deze te posten. Dus dat doe ik vandaag, aangevuld met vorderingen! Wat is jouw doelenlijstje voor november???

Geen opmerkingen: