donderdag, oktober 15, 2015

feesttafel Callens 2de verjaardag

Dit vind ik stiekem het leukste aan een verjaardag... Een snacktafel/feesttafel maken in een thema. Ik noem het bewust snacktafel nu want ik maakte eerder een sweet table maar toch hadden gasten behoefte aan wat hartigs en van veel zoet zit je sneller vol of word je misselijk dus dit keer ook hartige dingen erbij! Voor ieder wat wils. Alles is zelf gemaakt en het meeste ook de gezonde variant!

Dit is het overzicht van een deel van de hapjes en drankjes.

Een mand die eigenlijk voor buiten is, heb ik schoongemaakt, wat boeken onderin gelegd zodat hij wat gevulder is en dan wat bijpassende servetten erin want je het oog wil ook wat. Er staat rechts staat nog een aardbei crumble en links onderin gezonde choco-coco balletjes.
 In de mand zitten zelfgemaakte koekjes die versierd zijn met royal icing en op deze koekjes staat zijn naam dus!
 Dit zat er allemaal in de mand.... Links meringue, in het midden Rice krispies treats en koekjes.
 Nog een overzichtje van de andere kant van de tafel.
 Vijgentaart uit een magazine maar wederom iets naar eigen hand gezet. Het recept volgt binnenkort.
 Een heerlijke worteltaart naar recept van Jess en het recept staat ook op haar blog! 
 En schaaltjes met heerlijke gepofte zoete aardappel met salsa en geitenkaas en het recept vind je hier...
Ik heb alles weer zoveel mogelijk in de kleuren groen en blauw gedaan omdat dat toch wel de leukste kleuren zijn voor Callen, de kleuren die hem het leukst staat, en die ook makkelijk te verkrijgen zijn. Ik vond deze tafel erg makkelijk en snel te maken. Het zijn simpele recepten, sommige ook al de dag van tevoren te maken, dus op de dag zelf weinig stress gehad en eerlijk.... dat was best wel eens lekker voor een keertje ;-)

Geen opmerkingen: