zaterdag, april 11, 2015

Mijn 36e verjaardag

5 april, eerste paasdag, is het zover, het is mijn 36e verjaardag!!! Het zou niet écht een verjaardag worden hoor, maar meer voor de kindjes wat. Uiteraard begon het met een klein lief Skylartje dat tegen me aan kroop en zei: "hey mama nu ben ik wakker, nu ben jij jarig he?" Heerlijk die enthousiasme en ik kreeg dikke kussen.

We gingen naar beneden en daar was de paashaas geweest voor de kindjes en ze begonnen dus met chocola voor ontbijt, ach moet kunnen! Dat is meestal het geval met Pasen hier!

Daarna gingen we het echte ontbijt klaar maken en aten we heerlijke dingen, dit keer geen foto's daarvan, maar we hebben gesmikkeld. Na het ontbijt kreeg ik mijn verjaardagskadootje van de meisjes. Een Trollbeadkraal en van mijn ouders ook 1.
De C van Callen natuurlijk
 En deze kreeg ik van de meiden, de roze zeeannemoon, gewoon omdat ik roze mooi vind
Later in de middag kwam er visite, nl Oma Cilia, die opgehaald werd door papa, en daar kreeg ik heerlijke Whiskey van. Chivas, en dat is grappig want ik hou van single malt en dit is een blended, overigens ook de enige blended die ik echt lekker vind.

Mijn ouders kwamen ook en ook mijn zusje, zwager en neefje, van de laatste kan ik gaan shoppen bij de scrapbookwinkel!!
En als verrassing kwamen Ronald en Cindy nog en daar kreeg ik een super mooie sjaal waar ik heel blij mee ben!

Kortom ik was toch écht jarig! En ik moet zeggen, ik vond het dit jaar voor het eerst wel een dingetje dat ik 36 werd. Alle andere jaren maakte het me niet zo uit maar gek genoeg had ik zoiets van jemig... Ik heb ook een doelenlijstje gemaakt voor mijn 36e wat ik allemaal wil bereiken/doen, ben benieuwd of dat gaat lukken!

Geen opmerkingen: