zondag, februari 12, 2012

Weer wat scrapsels

Ik heb de afgelopen week een kitje "gewonnen" op een forum. Het was dan de bedoeling dat je binnen 2 weken iets maakte met de spullen en ik ben meteen begonnen en deze 1 leuke kaartjes zijn eruit gekomen!

Een winters kaartje, dus mijn eerste kerstkaart voor dit jaar is al klaar hahaha!
En ik ben bezig met oud papier op te maken en vond nog best wat oud Prima papier en heb deze lo gemaakt, simpel maar ik vind hem wel lief!
Op hetzelfde forum doe ik ook mee met raad-je-maatje, erg leuk, en dit was mijn eerste item, een bureau kalender. Mijn maatje weet wel wat mijn smaak is!
Binnenkant van de kalender. Er zaten uiteraard nog hints bij maar ik heb nog geen idee wie het is. Ik hoop gauw mijn 2de item in mijn bus te treffen en hopelijk word me dan meer duidelijk!!! Spannend!
Ik heb nog meer gemaakt en ook op de foto staan maar nog niet gecropt dus dat doe ik van de week nog even. Nu ben ik vooral bezig met de uitnodigingen voor Skylars eerste verjaardag, jawel ze is nu bijna 10 maanden dus dat zit er ook al aan te komen, en ik ken mezelf, meestal gebeurt alles op het allerlaatste moment, hoe vroeg ik ook er daadwerkelijk mee begin, dus dan nu dat maar eens slimmer aanpakken! Ze zijn grotendeels al klaar!


Geen opmerkingen: