zondag, november 13, 2011

Jaarboek Skylar deel 3 (maand 5+6)

Hier dan maandje nr 5. De linker lo is een lift van een die ik al lang in mijn "jatmap" heb zitten en nu dan enes eindelijk gemaakt heb, uiteraard de titel linksboven zat niet in het origineel maar is weer om eenheid te houden in het album!

De linkerlo

Rechterlo, het blijft lastig meerdere foto's te gebruiken op 1 pagina, echt zo niet mijn ding!

En dan maandje nr 6

Deze lo is een sketch die ik gebruikt heb van mycreativesketches.com
Ikzelf ben er erg tevreden over en het past ook weer lekker in het geheel!

De rechterlo, weer een maandoverzichtje van mijn lekkere tuttenbelletje!!!

Ben al foto's aan het verzamelen van de afgelopen maand om een lo te gaan maken voor maand 7!

Deze week wordt een leuke drukke week, helemaal zin in!
Maandag: interieuradvies van binnenhuisarchitecte Wilma
Dinsdag komt mijn mams gezellig een bakkie doen en ga ik even op de groententuin aan de rommel denk ik, want daar moet ook nog even wat gebeuren nl.
Woensdag komt mijn vriendinnetje Annemiek gezellig
Donderdag even niks gepland nog maar dat zal vast veranderen
Vrijdag gaat Pixie bij opa en oma spelen en ga ik even flink hier aan de gang voor Skylar d'r eigen kamertje, dus veel opruimen en inpakken voor voorlopig en aan een K3 taartopdracht beginnen
en dan is het al weer weekend en met een beetje geluk mag ik
zaterdag weer lekker even shoppen in Doorn! (even wat vellen kerstpapier)
Fijne week allemaal!

6 opmerkingen:

Annelies zei

Wat heeft skylar toch een flinke kop met haar zeg. Leuk om te zien. En zo te lezen een drukke week voor de boeg!

Melissa Vettorel zei

What an adorable page...she is such a cutie!! Thanks for playing along!!

Jolaine Frias zei

Well done Angela! It's wonderful to see a double page LO!

Mycreativescrapbook zei

Lovely work on this page!!!
thanks for playing

Anoniem zei

Meid, wat ben je druk geweest! Wat mooi allemaal en wat een leuk idee, zo kan je goed zien elke keer hoe ze gegroeid is!
Gr Sannepan

Anoniem zei

Je lo's zien er super uit en wat wordt ze al groot!! Gaat snel he, Lisa is morgen alweer 17 maanden.