dinsdag, februari 18, 2014

Callen 5 maanden

Lieve lieve Callen,
5 maanden oud, en je wordt of bent al echt een heel ventje nu! Je speelt, graait en grijpt, "kletst" en lacht en gilt en probeert om te rollen. Je eet heerlijk van je lepeltje 2x per dag, 1x groente en 1 x fruit en je vindt alles lekker!

16 februari was je dan 5 maanden en ook nu weer een minishootje wat deze keer iets lastiger was omdat ik het beneden in de woonkamer deed waar de meisjes bij waren dus jij was vooral gefocust op hen en het touwtje van de mand hahaha ;-) Maar er zitten er toch een paar leuke bij!

 Je bent zo grappig, je lacht het grootste gedeelte van de dag en vermaakt je uitstekend! Je wilt wel graag ook mij zien nu en ik bespeur een begin van eenkennigheid. Verlatingsangst nog niet gelukkig.

 We hebben het idee dat er 2 tandjes zitten te rommelen maar helemaal doorzetten doet het nog niet en ach het hoeft ook niet, beter van niet zelfs want ik vrees voor mijn boobies dan! Je drinkt nog steeds vaak bij mij, vooral na 3 uur 's middags tot 7 uur 's avonds, maar ik vind het niet zo heel erg, lekker rustig op de bank met z'n tweetjes en de meisjes zitten er ook vaak bij en lezen we een boekje. Je krijgt 1x een flesje, ergens tussen half 10 en 11 uur ongeveer van je papa zodat ik vroeg naar bed kan want ik moet er 1 tot 3 keer per nacht uit voor jou.
 Je bent druk bezig met oefenen om je om te draaien, allebei de kanten op want het omrollen was je even verleerd geloof ik (je arm ligt nu in de weg) en dat levert hele grappige tafereeltjes op.  Je groeit als kool en dat kun je wel zien aan deze foto aan je beentjes ook ;-) Je bent 5 maanden en zit in maatje 68 en gaat richting 74. Dit t-shirt is maat 80/86, wat is voor 12 maanden maar ik vrees dat ie dat dan niet gaat passen. Ik denk dat ik het hooguit tot 7 a 8 maanden red hiermee!
 Dit is een foto van eerder dan de 16e. Skylar is DOL op jou en wil je heel graag op schoot, knuffelen en kusjes geven en over je bolletje aaien. Jij vindt haar ook heel erg leuk want je volgt haar met je ogen overal waar ze gaat. Dat deed je al toen je nog in mijn buik zat. Zodra Skylar tegen mijn buik aanhing, kwam jij tegen haar aangehangen aan de binnenkant! Zo leuk!
 Deze romper heb ik voor je besteld, ik vond hem zoooo leuk! Hij is maatje 6-9 maanden maar je ziet dat hij nu precies pas zit dus die is helaas geen lang leven beschoren :-( Je ligt hier op je dekentje dat ik voor je gemaakt heb. Die ligt normaal op je bedje maar vond het als achtergrond wel even heel leuk!
 Je hebt zulke mooie ogen! Sjucht ik ben nog steeds flieft!
 En je lacht en gilt heel wat af en bent een lief lekker druk baasje maar toch heel kalm en rustig. Van wie je dat hebt???
Het slapen gaat al beter, we hebben inmiddels de trucjes een beetje door, of moet ik zeggen jouw voorkeuren? In ieder geval... t werkt! Je slaapt overdag nu beter gelukkig! Je bent daardoor dus ook uitgeruster en slaapt rustiger, bent vrolijker, eet goed en ontwikkelt ook als een razende. Ik ben echt nog steeds elke dag super blij dat je bij ons bent, echt een kadootje!! <3 crazy="" like="" p="" you="">

Geen opmerkingen: