maandag, september 10, 2012

vakantie deel 2

Deel 2 van de vakantie... Maandag 27 augustuws had ik theorie examen...gezakt.... Mijn lieve vriendinnetje kwam lang en hebben heerlijk gelunched en Igor heeft de toog van de keuken eruit gesloopt. Dinsdag 28 augustus 2012 We gaan een dagje naar Ouwerhands dierenpark in Rhenen met mijn schoonouders. Heel gezellig en we hadden geweldig mooi weer ook! We hadden een bolderkar mee en de booster van mijn schoonouders, dus de meisjes konden lekker lui genieten en dat deden ze dan ook!
Ik zal me beperken tot de foto's van ons en niet alle dieren want die kennen we wel...

Mijn prinsesjes op de ijsbeer, net echt he?
Leuk  gedaan toch?
Skylar vindt het prachtig die grote ijsbeer
En er was ook nog een ijsschots-glijbaan
Lekker gekken met papa
Skylar klimt graag zelf op de wipwap
zouden het zusjes zijn? Lekkere mupjes
Ik was ook nog stiekem gesnapt ook!
Het was een gezellige dag, en na 4 uur bijna non stop wandelen en spelen en kijken waren we door de dierentuin heen en allemaal best moe. We zijn naar ons huis gegaan en hebben daar nog gekeuveld en manlief heeft een super lekkere bbq voorbereid en hebben nog tot laat 's avonds buiten gezeten!

Woensdag 29 augustus
De kindjes zijn bij opa en oma want wij gaan laminaat leggen. Ik begin meteen al als Igor de meisjes weg brengt met slopen. We werken de hele dag hard, maar het is niet helemaal af helaas. Het ziet er wel super uit (foto's volgen later) en erg licht, 1 nadeel... je ziet ALLES behalve de haren en stof, maar wel elk vlekje!! Nu nog een nieuwe toog maken met spots erin en plakplinten en dan is het hier weer knap!

Volgende update vanavond of morgen!

Geen opmerkingen: