zaterdag, maart 01, 2014

Project Life week 45 t/m 48 2013

Een hele lading project life 2013!! 

Hier week 45+46, er gebeurde niet heel dus ik heb 2 weken in 1 spread gedaan. 

 Week 45: Callen bij papa=janken! Hij is een mama's kindje, maar mama moet soms even rust en vandaar een maskertje! Kindjes samen knuffelen op de bank en Callen super vrolijk ( het andere uiterste)
 Week 4; callen krijgt zijn eerste flesje gekolfde melk van papa. Ik noem hem 's avonds baby buritto omdat hij helemaal ingewikkeld ligt in zijn bakerdoek, anders slaapt hij niet. En ik heb een fotoshoot met de kindjes gedaan, ben erg trots op het resultaat
Week 47, wel weer een hele spread met een heel verhaal ook!
Week 47 linkerpagina, het hele verhaal uitgetypt! Ik kreeg snailmail van Mabel en de envelop was gemaakt met dit behang en ik vind het zoooo schattig! Ik heb er maar pagina's mee gemaakt om het niet te hoeven weggooien of opruimen!
Week 47 rechterpagina, allemaal fotootjes, at random, veel van Callen
Week 48 overzicht, een leuke drukke week, wat was t gezellig weer, veel leuke dingen gedaan!
Week 48 linkerpagina: Uitprobeersel op Skylars haar, en ze bleef geduldig zitten en het was heel goed gelukt! Ze was er ook enorm trots op! Ook een optreden van Pixie op school, Pixie was zoooo trots, en ik natuurlijk ook! Annemiek en ik wisselden onze adventmanden uit, ik heb al redelijk mijn eigen figuur weer terug en de meisjes kregen een mega chocomunt in hun schoentje
Week 48 rechterpagina: We zijn lekker naar het bos geweest en hebben genoten van het mooie weer en gek doen, alle kindjes vonden het heerlijk en wat waren ze afgebrand daarna! Heerlijk geslapen! Alle sinterklaaskadootjes zijn binnen en ingepakt, wat een voorpret al zeg!
Nu nog 4 weken van 2013 te showen, ze zijn we allemaal af hoor! 
Een van mijn doelen van maart is om een spread over januari te maken voor het nieuwe PL boek, en hopelijk ook een begin met februari te maken en de andere pagina's af te maken (1 per persoontje). Ik doe het anders dit jaar want 1 spread per week is bijna niet te doen en voelt als een soort van verplichting, een "ditmoetikooknogdoen" in plaats van hey leuk even hobby'en!
xxx

Geen opmerkingen: