woensdag, december 25, 2013

Adventdoos deel 2

Allereerst allemaal een Merry Christmas! Het is eerste kerstdag en over een korte 6 dagen is het jaar al weer voorbij! Nog even tijd om terug te kijken, dankbaar te zijn, te genieten!!! Dat gaan we dus ook lekker doen! Igor heeft lekker 2 weken vakantie en na de kerst kan dan eindelijk het uitslapen gaan beginnen waar ik heel hard aan toe ben!!

Gisteren liet ik zien wat ik allemaal voor Annemiek had gemaakt, nu laat ik haar kado's zien, tenminste het grootste gedeelte.

Zo zag de mand eruit toen hij nog helemaal gevuld was!

Een doosje geluk, rode klaver, gezellig in een grote pot straks, en het was natuurlijk ook symbolisch!
 Een heel erg mooi tasje met daarin....
 3 prachtige elfjes/engeltjes die staan voor mijn 3 prachtige kindjes!
 Een miniboekje met 10 things I love about you, en dat was een tranentrekker! Miek <3 p="" too="" you="">
 A mothers heart, mooi zacht houd, geschuurd in een groot hart (de mijne) en daaronder 3 kleintjes, voor mijn kleintjes dus!
 Dit label zat er aan, zo mooi!

 Een doosje met abc of you and me
 Allemaal kaartjes erin en op elk 1 letter van het alfabet. Op kerstavond hebben we deze ingevuld met allemaal grappige of lieve weetjes over Igor en mij en is leuk voor later voor de kids om te lezen.
 Een geurzakje met vanille en een mooi deco hartje. Hij hing eerst in mijn slaapkamer maar Pixie vond dat hij in de boom hoorde dus daar hangt hij nu ;-)
 Een hele ouderwets leuke RAK!!! Ik heb nu een klein kereltje na 2 mooie meiden maar amper jongens scrapspul dus daar heeft miek nu verandering in gebracht in deze leuke doos!
 En dit zat er in! Veel he?
 Ook nog een prachtig mooie gehaakte haaktas! Heerlijk roze, ik hou er van ;-)
 Zo ziet hij er opengeklapt uit, 2 vakken, in de een zaten 3 bolletjes wol en de andere zat een boekje met dierencupcakes haken, heel grappig!!!
 Een prachtig sneeuwhuisje/bolletje, de meiden zijn er ook dol op en hij staat onder de kerstboom!
 Deze mooie southbay sjaal heeft ze ook voor mij gehaakt, ben er dol op en hij zit lekker warm. Mijn meisjes zijn er ook dol op en willen hem steeds van mij stelen dus 1x raden wat ik nu aan het haken ben....
 Deze vind ik grandioos! Een hanger met onze namen! Hij komt in het trappengat te hangen bovenaan bij alle foto's, en ja Miek ons gezin is nu compleet ;-) En anders hou ik er rekening mee met de naam, dat die er nog tussen geplakt kan hahahah
 Lekker badzout om te ontspannen, 1e kerstdag gaat die eraan geloven 's avonds!
 Lekkere theetjes, altijd goed!
 Deze vind ik ook geweldig! Niet alleen het doosje maar ook de lapjes stof die erin zaten! Ik weet al wat ik er van ga maken!
 Een hele mooie kaars, en dat komt heeeeeeel goed uit want inmiddels is mijn kaars van vorig jaar op! Ik ben er heel zuinig op geweest!
 En dan nog 3 geweldige fotolijsthangers voor in de boom! Blauw uiteraard voor Callen
 Een gouden voor Skylar
 En een zilveren voor engeltje Pixie!
Verder kreeg ik nog een grijze romper met een uiltje erop voor Callen, een roze shirt met een Elfje voor Pixie en een met "nijna" voor Skylar. Helemaal raak die kadootjes! Nog een mooi theelichtje, een kerstuiltje, een gewoon mooi uiltje, Igor nog een flesje whiskey, de meiden nog een hanger voor aan de deur en pixie een hello kitty schilderij en skylar een gehaakt poppie. Kortom ik ben echt belachelijk verwend en de meiden ook! Dank je wel Lieve Mieke, alle kadootjes waren spot on right! Ik ben er dol op en dankbaar voor en heel blij mee! Je hebt er heel erg veel tijd en moeite in gestopt en dat vind ik ontzettend lief!!! XXX

En al weer op naar volgend jaar, want dan doen we het weer! En dan gaat mijn doos de garage in want dan kan niemand behalve igor eraan komen! Ik heb al veel ideetjes voor de volgende keer en zelfs al met eea bezig! Moet ook wel want er zitten een paar monsterprojecten bij! Helemaal leuk!

Geen opmerkingen: