maandag, januari 16, 2012

Trouwen!!! JA IK WIL....

Nou ja dat wil zeggen, ik wil nog een keer!!! En dat is nu mogelijk ook! Met een beetje hulp van mijn internet vriendjes en vriendinnetjes welliswaar, vandaar ook dit blog, ik ga jullie om hulp vragen om deze wens te verwezelijken!

Corinne Delis is een fotografe die bij ons een fotoshoot gedaan heeft toen Sky net geboren was, en tot op de dag van vandaag zijn we nog superblij met deze gave foto's! Nu heeft ze een nieuwe weg ingeslagen met hele mooie trouwfotografie, en geeft ons de kans onze trouwdag opnieuw te winnen. We moeten daar wel stemmen voor winnen want we staan in de top 5, dwz dat er nog 4 andere stellen meedingen naar deze geweldige prijs!Onze trouwdag en alles erop en eraan was volledig drama, en sommige van jullie kennen het verhaal wel maar voor degene die dit NIET kennen, staat HIER het verhaal nog eens uitgelegd. We hebben stemmen nodig en dat kan als volgt:

Ga naar Delis Photography dat is op facebook, kijk daar op haar prikbord en zoek ons verhaal op, als je die post "liked" (of op vind ik leuk klikt) heb je voor ons gestemd en daar zouden wij heeeeeeel erg blij mee zijn. Zeg nou zelf... opnieuw trouwen met de liefde van je leven, MET je 2 kindjes erbij als bruidsmeisjes, sjucht helemaal geweldig. Dus aub wil je dit voor me doen? Alvast super bedankt
xxx


1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb ge-liked en duim dat jullie winnen!! Groetjes Sylvia