woensdag, maart 09, 2011

Scrapsels

Afgelopen donderdag heb ik wat inkopen gedaan bij P&P zoals eerder vermeld, en dat heeft me weer wat boost gegeven om te scrappen. Dat én het feit dat ik van alle verplichtingen af ben, alles afgerond en klaar heb dus gewoon mijn gang kan gaan. Ik heb gewoon weer eens aan een challenge meegedaan! Van Creative Scrappers deze keer, sketch #146.
Dit is de sketch


En dit mijn uitwerking met het super papier van MME, Stella Rose
Daarnaast nog een lootje gemaakt die allereerst begon als een sketch maar hij leek er uiteindelijk niet meer op dus maar links laten liggen. Dit is gemaakt met de nieuwe lijn van Prima Marketing, sparkling Spring. De eerste echte lo over mijn zwangerschap trouwens.
Van een ander vel uit dezelfde lijn heb  ik dit helemaal uitgesneden.
En hier nog het gedichtje én detail van de letters "love" die ik zelf gemaakt heb.
Last but not least (eigenlijk het eerste lootje waar ik mee begon), nog zo'n gezelligerd met "Stella Rose" van MME. Als je op de foto klikt zie je de titel groter, hij valt wat weg in het geheel nl.
Detail van de zelfgemaakte bloem
En swirl en pin die ik van een kaart gehaald heb die ik heel lang geleden gekregen heb.
Ik ga vrolijk door met scrappen, nu aan de kaartenmakerij want ik heb nog wat te maken ;-)
Ik heb ook nog mijn zwangerschapsBOM bijgewerkt én aan mijn kraamalbum gewerkt maar die foto's volgen in een andere post anders wordt deze zo lang ;-)

2 opmerkingen:

Annelies zei

Mooie lo's heb je gemaakt... Ik vind jouw scrapstijl wel heel leuk!

hilde janbroers zei

hele gave layouts!! 24 maart staat de keizersnede gepland....mocht het eerder spontaan beginnen dan is het racen naar het ziekenhuis...;-)
Ik ben het in ieder geval al spuugzat!

Bij jou schiet het ook al lekker op....succes!!