donderdag, juni 30, 2016

Positiviteit aantrekken

Tja hoe doe je dat? Dat was voor mij een drempel, als pessimist is het lastig om dingen op te draaien, of omdenken zoals dat zo mooi heet. Je focussen op positieve dingen, maakt dat je meer positieve dingen aantrekt, dus zo ging ik zoeken op internet en kwam uit op de 365-day happiness challenge wat ik wel een aardig begin vind! Oké het is Amerikaans dus een aantal dingen zijn hier niet bekend of mogelijk, meer hey een creatief iemand weet daar wel wat anders op te verzinnen ;-) Je weet tenslotte zelf ook wel wat je blij maakt, en die vervang ik dan ook gewoon.
De lijst kun je hier vinden en hieronder staat een afbeelding van de lijst, gevonden op Pinterest (I love Pinterest!)


The most important thing in life, without a doubt, is to be happy. With that being said, don't overthink your happiness — remaining content is actually incredibly simple. We created a 365-day challenge that will make you more cheerful than you've ever been.:  

Het leek me een leuk begin en ga dan ook eens kijken wat ik hier mee kan! Bijvoorbeeld dag 184... Go to an antique store... nee daar word ik niet heel blij van maar de kringloop is misschien wel leuk, wie weet wat voor schatten je er nog vindt!!!


Geen opmerkingen: